onsdag 30 november 2011

Typisk lchf inhandling

Detta är vår grundstomme i kylskåpet.
Det är det i de flesta lchf hem såklart.

Jag kunde ingenting om detta förrns jag började leta runt här ute på nätet.
Och läst en massa böcker såklart.

Och!! Inte minst!! En god vän som kan lchf till fullo!!

Böckerna är inte ens svårlästa för de innehåller en massa recept :)
Och det gör det ju bara roligt!!

Just nu tillagar jag en pizzabotten som jag hittat på www.56kiloblogg.se

Suverän blogg med precis rätt inspiration som man behöver.

Jag har haft ide' torka på mat några dagar vilket beror på att jag jobbat vääääldigt mycket och inte hunnit planera något alls.

Så då har det blivit mycket kassler med smält ost på, avokado och majonnäs.
Funkar prima men jag vill ju prova på olika maträtter här hemma så det inte blir för tråkigt.

Fast tråkigt blir det nog inte egentligen.
Hur mycket varierar vi våra middagar normalt?

När man äter kolhydrater så är man mer stressad över att få middagen klar eftersom blodsockret sjunkit till botten och humöret tryter tack vare det.

Det händer INTE med lchf!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar