onsdag 23 november 2011

-9kilo!!!

Intressant. Pratade med en bekant häromdagen och han "var tvungen" att gå ned i vikt.
Han gör så som många andra.
Äter fettsnålare i knaprar morötter typ.

Han vill känna sig nyttigare sa han.
Då kan man inte äta fett!

Själv så rasar jag i vikt när jag äter fett!!
Och håller mig mätt!

Om jag behöver något mellanmål så äter jag god ost t.ex :))

Han knaprar morötter!!

Alla väljer det sätt som passar dem bäst såklart.

Vågen hade stått still i en vecka för mig. Men sååååå..... -9 kilo!!!!

Jag pratade med en annan människa igår som säger att det är för dyrt med lchf.
Frågan tycker jag snarare är om det blir så mycket billigare om man bara blir större och större.

Kroppen måste säga ifrån någonstans.

Men just det ja!!!
Provtagningen!! Igår fick jag svar på blodproven!

Allt var jättebra och kolesterolet för 3 år sedan när jag vägde 74 (vägde 72,2 när jag tog proverna) var 3,8.
Nu låg kolesterolet på 3,3!!

Då ska ni tänka på att jag varit uppe i 80 kilo och äter så "onyttigt"
Det är många som pratar om att lchf inte är bra för kolesterolvärdet.

På mig funkar det iaf!!

Tjoooohoooooo vad bra det känns :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar