fredag 18 november 2011

Provtagning

Idag var jag till farbror doktorn för provtagning.
Jag vill bara veta hur jag mår :)

Borde ha gått precis innan jag satte igång med lchf men det hade jag ingen tanke på då.

Det visade sig att jag var där för 3 år sedan på en hälsoundersökning.
Då vägde jag 74 kilo.
För 2 månader sedan vägde jag 80 kilo.
På 3 år har jag gått upp 6 kilo.

Detta innebär att jag, 41 år gammal, om jag fortsätter i samma tempo som innan lchf, ska... När jag blir 50 år väga typ 98 kilo!!!!!

Hallå!!! 2 kg per år i viktökning låter ju inte så farligt men om man räknar ut det så här så.....

Jag som
Är farmor kommer ha ett barnbarn som är 9 år då och då kommer jag inte orka röra på mig!!

Tack i lov för att jag vaknat i tid!!

En annan sak som är bra med att försöka stoppa viktökningen är att huden blir mer o mer uttänjd och om jag då vid 50 års ålder ska gå ner i vikt ca 30 kg, då blir det slapphud!!

Nääää.... Ingen slapphud tack så mycket bara för att jag inte vet vad ordet lagom är. (att äta lagom mycket)

Förresten!! Squashsoppa till middag med knaperstekt bacon i o även stekflott.
Himmel vad gott det var!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar