fredag 4 november 2011

Rackarns vad gott!!!

Men vilken middag!
Jag får så mycket goda tips från min vän :)
Idag blev det stora fina fläskkotletter som läggs råa i en ugnsform med grädde, crème fraîche, cantadou vitlöksost, peppar och sambal olek (stavas nog inte så men det gör inget:)

In i ugnen i 1,5 timme.

Öööhhhhh..... Kotletterna blev så möra så de nästan ramlade sönder när vi skulle lägga upp dem på tallriken!!

Goda kotletter, mycket god fet sås o så lite grönsaker.

Hade allt varit som innan lchf så hade man ätit de vi åt nu fast lagt till kolhydrater oxå.

Då hade man sprängts av mättnad!! Jag lovar!!

Vi blev så mätta och nöjda och kan nu sitta i soffan och må bra utan att man hickar för att man ätit för mycket.

Och då har vi bara ätit det gottigaste :))

Dagens lunch blev på restaurang. Där fanns det fiskfile' att tillgå.
Typ GI men det vill ju inte jag ha. Jag vill inte ha ens de långsamma kolhydraterna tack.

Fantastiskt god fiskfile' med coleslaw fick det bli :))

Tyvärr så är det inte speciellt fett vilket innebär att man blir hungrig på ett par timmar igen.

Men då hade jag redan planerat så jag hade med mig en bit lchf bröd till jobbet.

Så var den dagen fixad!! Galet bra!!

4 veckor senare och jag saknar inga kolhydrater alls!!!

Förresten!! dubbelhakan har minskat o kindbenen börjar titta fram :))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar