söndag 27 november 2011

Lussebullar som jag älskar!!!

Ååååå det som är så gott med lussebullar!!! Älskar dem!!
Glögg.... dricker varje dag!!!
Pepparkakor... har man börjat äta dem går det inte att sluta!

Men... i år... saknar jag det inte! Jag ser bland alla kontakter man har på facebook att det bakas och fikas och det hade jag oxå gjort i vanliga fall.
Men eftersom jag tagit ett beslut, och absolut inte har någon karaktär att sluta äta efter en bit, så tänker jag låta bli!!
Jag saknar det inte ens. Jag har så galet mycket julstämning iaf!

När jag ställde mig på vågen i morse så visade den nedåt lite mer :))

Då är det inte värt att stoppa i sig sockret!!

Glögg kommer jag absolut dricka i jul men kanske inte varje dag :)

Det är så roligt när man pratar med människor som säger att vissa saker kan man absolut inte vara utan.

Det kan man när man vill!!! Och jag vill!!!

Trevlig första advent!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar