söndag 1 januari 2012

Aldrig mer tjockis!!!

Jag vet att det låter illa när man säger så där "tjockis" men det är precis det jag varit. En riktig tjockis.
Om ni jämför bilderna här så ser ni det.
Jag fick den nedre bilden skickad till mig idag och den är från Maj i år. Detta betyder att jag tillbringat hela sommarsäsongen i bikini med den kroppen!
Alltså... ursäkta mig... men för mig är det verkligen inte ok.
Det värsta av allt är att när man är inne i det hela så ser man inte exakt hur illa det är.
Man har några förträngande ögon i ansiktet.

Men tänk vad allt onyttigt gör med våra kroppar! Med mig så handlar det om att inte kunna sätta stopp.
Min sambo Chrille P har inte det problemet. Många andra har det inte heller.
De tycker att det bara är att låta bli att stoppa i sig grejerna. Men tyvärr så är det inte så lätt för alldeles för många människor.

Jag var tvungen att lägga bilden längst ner i bloggen och inte ha den så stor heller för, på riktigt, jag skäms över den bilden. De personer jag visat den för idag har sagt - OJ! fast det är ju en konstig bild för den liksom är tagen underifrån och så sitter du konstigt på den oxå.

Absolut. Jag håller med... men fakta kvarstår!!!

 Efter att jag nu gått ner 12,4 kilo i vikt så är det faktiskt sååååå mycket roligare att titta på fotografier.
Tidigare så har jag bara hakat upp mig på att jag var för tjock och hoppades att det inte skulle synas på bilden :)
Det gjorde det varje gång! Men nu mår jag väldigt mycket bättre när kameran tas fram!

Ja, det är samma person på bilderna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar