fredag 6 januari 2012

Dejten med pt:n

Sådärja!! Jul och nyår är nu över.
Vilket betyder att man nu kan återgå till lite socialt liv igen och t.o.m träna :)

Som jag skrev i december så är jag äckligt otränad. Riktigt vidrigt otränad.

Och när man är så otränad och är en tävlingsmänniska som jag så är inte träningsvärken att leka med.
Det gör så förbannat ont så man nästan måste ta värktabletter!!

Därför så blev det ingen mer träning i december eftersom energin måste gå åt till jobbet.
Och om man kommer hem vid 12 eller 1 på natten så är det nog vila man behöver.
Dåliga ursäkter??

Hur som helst så bestämde jag mig för att förkylningen fick flytta på sig för träningen idag :)) jag har varit förkyld i 2 veckor nu så det får faktiskt räcka!!

Nu efteråt skakar benen och kroppen har fått sig en liten genomkörare :)

Säg hej till min Pt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar