tisdag 10 januari 2012

-13,2 och ett gott fröknäcke

Tjohooooo!!!! -13,2 kg!!

Det är ju så lätt!!
Det är ju så sjukt lätt!!!

Viktminskning -13,2 kg!!

Varför väljer folk att gå hungriga vid viktminskning än att äta Lchf och absolut inte tänka på att man är
hungrig?
Jag tycker istället att det är härligt att få känna hunger eftersom jag nästan hela tiden bara går runt och inte är hungrig men heller ALDRIG proppmätt.

Sa jag att jag hade tappat 13,2 kilo eller??
Vill ni höra det igen?? -13,2 kilo!!!

Jag trodde aldrig någonsin att man kunde välja en livsstil där man tappar så tacksamt i vikt!!
Och det är så många som inte förstår detta men ni ska se... Det kommer öka helt sjukt mycket!!

Att äta bra mat utan alla konstiga tillsatser och allt socker som det finns i den mesta maten som vi köpte förr när vi var tjockisar.

Fröknäcket!! Jag har hittat det här ute

Nätet någonstans men nu är det helt borta :( jag tror att det var så här:

5 dl blandade frön (solros, sesam, pumpa, kokos, physillum mm mm ta vad ni har)

3 ägg
3 dl riven ost

Smeta ut på bakplåtspapper o grädda 10 min i 200 gr.

Jag har alltså gått från 80 kg till 66,8 sen i höstas!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar