torsdag 8 december 2011

Småäta framför tv:n

Det behöver man inte göra om man jobbar hela tiden :)

Det är ju hopplöst när man sätter sig framför tv:n. Det hör liksom till att man äter då tycker jag. Eller tyckte... nääää.... jag har inte fått bort den känslan tyvärr.
Så då får det bli nötter. Men om man ska viktminska så är inte tanken att man ska äta nötter varje dag kanske. Är det därför jag står still tro??
Kanske dax att sluta köpa hem nötter för då är ju problemet löst!

Kanske ta en ruta 86% mörk choklad om man nu absolut måste stoppa sig något.
Och den chokladen behöver man verkligen inte äta för mycket utav :)

Men som sagt... håller man sig på jobbet så är problemet löst!!
Och nu fram till julafton så borde jag slippa sådana problem.

Dagens måltider har varit: den vanliga frukosten. (längtar redan tills i morgon bitti)
Lunchen blev hemmagjord pizza som är så fantastiskt god!!
Middag blev kebabsallad med massor av vitlöksdressing som innehåller majonäs.

Nu är det snart inte så många timmar kvar till frukosten men jag måste se till att bli hungrig först och det är jag verkligen inte nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar