måndag 12 december 2011

Quick fix

Jag pratade med en person idag som sa -men kan du inte börja äta som vanligt sen när du gått ner i vikt?
Man kan väl inte hålla på och äta så där konstigt resten av livet.

Allvarligt talat, alla kan göra precis vad de vill. Vill man tro att detta är en Quick fix så visst.
Men garanterat så går man upp massor när man börjar äta som "vanligt" igen.

Jag tycker faktiskt inte att jag äter konstigt.
Då tycker jag snarare att det är konstigt att frossa i kolhydrater och socker när man kan må så bra som jag gör nu utan detta "gift".

Vi gör alla olika val i livet och detta hoppas jag verkligen är mitt val till ett smalare och sundare liv.

Idag återigen har de varit en rörig dag.
Ingen matlåda hade jag med mig till jobbet så lunch och middag har sett likadana ut.
Men ack så gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar