torsdag 9 augusti 2012

Bergs slussar UTAN glass!!

Vi har en liten minisemester. På väg till Nässjö. Jag är en hysterisk fika fröken och vill fika överallt.
Och jag kan fortfarande fika överallt men inte äta allt det där goda jag åt för -20,2 kg sedan.

Sambon "fuskade" och tog glass. Fast bara 2 kulor. När jag tittade i glassmenyn så nästan rann det ur munnen.

Herreguuuuud vad mycket gott!!! Och jättestora glassar!! Förra sommaren så hade jag nog tagit den största men i år nöjde jag mig med en latte.



Men, på riktigt... Det är tufft att stå emot sockret!!
Men den klänningen som jag har idag tillåter inte en massa onyttigheter!!



Så..... Inget socker!!!!




Nu njuter vi av livet och far snart vidare på vida färden :)) lunch blev förresten lowcarb burgaren på Max i Nyköping.
Så mycket godare än i Arninge och barkarby :))

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Bra jobbat!

    Det är extra svårt att stå emot när partnern sitter och mumsar, för innerst inne sitter det gamla sockertrollet ofta kvar och väntar på tillfälle att komma ut.

    Såg den största strut jag sett idag, men eftersom alla som satt där var väldigt runda, var det inte så svårt att hitta anledningar till att låta bli. Struten var typ en halvmeter lång. Men glassen i så faktiskt lite god ut...

    Gustaf Segerström
    http://www.fettdieten.se

    SvaraRadera