söndag 10 juni 2012

Många kilon mindre, svart på vitt!

Jag vill inte bli tjock igen!!! Om ni tittar på bilderna här nedanför så ser man en ganska så stor skillnad :)
Kanske bäst att jag tillägger att jag INTE svälter mig själv och gör absolut ingenting annorlunda än tidigare för att gå ner i vikt. Nu går det liksom automatiskt ner fastän jag inte ens gör något.
Visst visst.... något gör vi ju. Vi äter fortfarande inte socker eller kolhydrater men det är allt.

Jag har inga matproblem överhuvudtaget!! Ingen svält i min värld för det skulle aldrig funka med mitt tempo att leva. Enkelt... mat måste jag ha men jag undviker allt det där som man stoppar i sig för att fort få upp blodsockret. Äter minimalt mellan måltiderna. Folk brukar säga att när de är stressade så hinner de inte äta.
Det gäller inte mig!! Det kanske går längre mellan måltiderna när det är hysteriskt stressigt men mat bara måste jag äta!!

 Och på riktigt.... tror ni att någon människa som är smal och inte tränar kan stoppa i sig allt möjligt skit???
Jag har fortfarande inte börjat träna eftersom jag prioriterar bort det och arbetar istället eller försöker koppla av hemma när jag är där :) Många som är smala kan säkert stoppa i sig kolhydrater och socker men då måste de träna.
Bilden här nedan är för exakt ett år sedan.
Smårund och go :) Levde på snabba kolhydrater och goda bullar och chips.
Hade världens smärta i fötter och rygg, heeeeela tiden.

 Denna bild från västkusten är ju fantastiskt vacker!!! Allvarligt talat så får jag en chock. Jag brukade sällan vara med på bilder eftersom jag inte ville få svart på vitt hur jag verkligen såg ut.
Jag hittade några bikinibilder oxå men det är, i min värld, förnedrande att lägga ut här. På de bilderna ser man verkligen var alla bullar hade lagt sig.
Denna bild är från sommaren 2010.
Det som är så himla roligt är när folk säger till mig när jag visar bilderna att:
-Du såg inte ut sådär!!
-Men det ser du ju att jag gjorde säger jag.
- Nej, du såg inte ut sådär.
-Men du har ju bilder här som visar hur jag såg ut!!
-Fast det stämmer inte. Du var inte sådär stor!

Nänä.... Nu var det verkligen sådär illa men jag lyckades alltid dölja det med färgstarka kläder som inte satt åt runt fläsket. Alla kommer vi på olika knep :)
Jag har rensat i min garderob hemma och ställt mig med skor och hoppat jämfota på kläderna!!!
Såååå härligt!!!
Låter det som om jag är galen?? Förmodligen för annars hade jag inte varit den jag är :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar